Lapas

trešdiena, 2013. gada 13. februāris

Par vizuālo identitāti un politisko karjeru.

Atbilde uz  Zaļo un Zemnieku Savienības Vecumnieku novada nodaļas iepriekšējo pašvaldību vēlēšanu kolēģa Jāna Kovala 13.02.2013. vēstuli.
Veidojot Visu Latvijai! - Tēvzemei un Brīvībai Bauskas nodaļas Vecumnieku novada iniciatīvas grupas lapu sociālajā portālā http://www.draugiem.lv tika izvēlēts brīvi pieejama adrese http://www.draugiem.lv/vecumniekiem. Šajā izvēlē nesaskatu pārkāpumus vai nekorektu rīcību, jo pirms tam pārbaudīju arī jau eksistējošas mājas lapas. LU aģentūras "Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts" datubāzē domēna vārds http://www.vecumniekiem.lv bija brīvi pieejams.
Jau savā blogā rakstīju par pieredzi startējot pašvaldību vēlēšanās 2009. gadā. Tā bija pirmā pieredze iepazīstot politiku, pašvaldības darbu, vēlēšanas un tikšanos ar vēlētājiem. Mana iniciatīva un aktīva līdzdalība bija atbilstoša manām zināšanām un kompetencēm. Pirms četriem gadiem es šo to zināju par darbu ar jaunatni. Viennozīmīgi, patlaban manas kompetences, zināšanas, prasmes un pieredze ir ievērojami bagātāka.
Lēmums par dalību 2013. gada pašvaldību vēlēšanās tika pieņemts balstoties uz vēlmi aktīvi līdzdarboties lēmumu pieņemšanas procesā un pašvaldības attīstība ne tikai pirms vēlēšanām, bet arī ilgtermiņā. Mans mērķis nav nosodīt vai noniecināt paveikto un iesākto. Veidojot iniciatīvu grupas komandu vēlos piedāvāt jaunu domāšanu un jaunu pieeju. Tās jaunās lietas ir ilgtermiņa līdzdalība neatkarīgi no ievēlēšanas vai neievēlēšanas domē, atklātība un atbildība.
Arī turpmāk publiski tiks skaidroti uzdotie jautājumi, izskanējušie pārmetumi un komentāri. Tā būtiska daļa no atklātības un atbildības.

Ar cieņu,
Renārs Manuilovs

1 komentārs:

  1. Sveiki visiem, esmu zaudējis naudu tik daudzām kompānijām, kuras ir uzdevušās par īstiem aizdevējiem, bet visas manas pūles ir bijušas veltīgas, esmu zaudējis vairāk nekā 35 000 eiro viltus aizdevējiem, kuri apgalvo, ka viņi nav. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar īsto aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu aizdevumu no viņa tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu bez bailēm, sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst